Training Potions and Elixir | Page 2 | The Legend of Mir

Training Potions and Elixir

Va roligt :))
Whats your name in game ?

Vilken guild spelar du med ?

Tjena ^^ in game namn är Onyxia och spelar in The Third Dawn <3 kul att ser andra svenskar på MIR! Kara i min guild kan prata lite svenska så gjorde min dag se andra med!! Woop woop.
 
Tjena ^^ in game namn är Onyxia och spelar in The Third Dawn <3 kul att ser andra svenskar på MIR! Kara i min guild kan prata lite svenska så gjorde min dag se andra med!! Woop woop.

Jag spelade redan för 15 år sen. Euro servers som var då. Spelat den här servern av och till i 2.5 år nu. Är en grym server! Kostar att va i framkant men jag är lycklig lottad i livet så det är ok :) Hur går det för dig? Ses ingame! Väldigt kul med fler vikingar.. / Carolus Rex

- - - Updated - - -

BOOM!
 
Anyone elses brain just explode? Just me?

Ooooo why did ur head explode?

- - - Updated - - -

Jag spelade redan för 15 år sen. Euro servers som var då. Spelat den här servern av och till i 2.5 år nu. Är en grym server! Kostar att va i framkant men jag är lycklig lottad i livet så det är ok :) Hur går det för dig? Ses ingame! Väldigt kul med fler vikingar.. / Carolus Rex

- - - Updated - - -

BOOM!

Haha jag är super glad ser mer vikingar i spelet! Som du spelat ett tag den haha! Jo vart av lite förberedning för jul men tillbaka ikväll. Lär spelet fortfarande men älskar de <3 hoppas att ser dig in game weeiii
 
Back
Top